Przyjaźni

Kasprowicza

Przyjaźni

Kasprowicza

Projekt i wykonanie: Wytwórnia Marketingu

kontakt@help4bakery.pl

505 792 986

Help4Bakery

Kontakt

Oferta

Zobacz czym się zajmujemy

Opieka technologiczna

Outsorcing zarządzania

Clean Label czyszczenie etykiet

Dobór właściwego sprzętu

Szkolenia indywidualne

Szkolenia i kursy zawodowe

Rozwój sieci sklepów

Informacje

Dowiedz się więcej

O mnie

Dochowanie tajemnicy

Prasa branżowa

Zobacz rozmowę z Help4Bakery opublikowany w prasie branżowej.

WYWIAD 

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.

Formularz

kontaktowy

Help4Bakery

Na wszystkie zapytania odpowiadamy w ciągu 24h!

Aktualności

Sprawdź co u nas

CSR oznacza społeczną odpowiedzialność biznesu. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Utarte zwroty, takie jak uwzględnianie interesu społecznego, interesu pracowników czy aspektów środowiskowych, wykorzystuje się jako element strategii
           Każda firma znajduje się w tzw. otoczeniu bliższym (mikrootoczeniu), oraz w otoczeniu dalszym (makrootoczeniu). Otoczenie bliższe firmy stanowi konkurencja, klienci i dostawcy. Czynniki zawarte w tytule artykułu mają ogromny i
         Wiele osób zastanawia się, czy warto dziś uruchomić własną piekarnię rzemieślniczą? Właściciele firm działających w branży mogą się dziwić, że ktoś w tym jakże ciężkim dla nich czasie może wpaść

Masz pytania? Zadzwoń

ZADZWOŃ 505 792 986

Sytuacja na rynku zbóż się zaostrza, wojna na Ukrainie oraz wcześniejsze problemy z dostępnością ziaren spowodowały duże podwyżki cen mąki. 

Dawniej, jeśli zabrakło mąki, piekarz zwyczajnie nie mógł nic upiec. Ale dzisiaj jest inaczej, brak surowca może być powodem do kreatywności. Oczywiście nie można zamienić 100% wolumenu sprzedaży pieczywa pszennego i pszenno-żytniego na kukurydziane, owsiane, czy z płaskurki. Ale w przypadku niedoborów surowca można próbować kreować nowe rozwiązania, w zależności od tego jaki surowiec jest aktualnie dostępny.  Oczywiście dużo łatwiej jest zmieniać asortyment małym, rzemieślniczym piekarniom niż wielkim zakładom, które podpisały kontrakty, posiadają systemy informatyczne, zapasy opakowań, linie technologiczne, itp.

Więc w sytuacji niedoborów mąki i znacznych podwyżek cen, w dużo lepszej sytuacji znajdą się małe zakłady z kreatywną załogą i własnym sklepem, gdzie klient doceni nowe wyroby, zapłaci więcej za dobry produkt i właściciel będzie w stanie szybko zareagować i sporządzić nowe receptury. Piekarze, musicie być przygotowani na scenariusze braku surowca, już dochodzą sygnały z rynku o braku mąki chlebowej i ewentualnej reglamentacji - jak za dawnych czasów. To czas na przygotowanie i wykorzystanie takiej ewentualnej problematycznej sytuacji na swoją korzyść.

Na problemy z mąką - kreatywność!

15/03/2022

DOCHOWANIE TAJEMNICY

ZADZWOŃ 505 792 986

Facebook

Instagram

WhatsApp

LinkedIn