You Tube
Czy obecni właściciele piekarni i cukierni - szczególnie tych z długim stażem, pamiętają jeszcze na czym polegało rzemiosło w latach 90 lub wcześniej? Czy zwiększanie skali produkcji, parku maszynowego, ilości sklepów i przejście na mieszanki nie pozbawiło ich przyjemności tworzenia swoich wypieków w tradycyjny sposób? Dzisiejsza sytuacja w branży, dla wielu delikatnie mówiąc nie jest komfortowa i jest to najwyższy czas na zmiany. Rebranding, zmiana oferty, oczyszczenie etykiet, posprzątanie zakładu, dopasowanie się do aktualnych standardów marketingu, nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi czy podniesienie jakości to poważne wyzwania z którymi mierzą się dziś właściciele zakładów. Jednak podstawą sukcesu jest najlepszy, wyróżniający się produkt, taki który zwraca uwagę, który będzie czymś więcej niż jedzeniem, który zdobędzie serca klientów. Tradycyjne receptury w nowoczesnym wydaniu zapewniają wyróżnienie się na tle konkurencji, która piecze z gotowców, jak najszybciej i jak najwięcej. Wzorowy marketing pozwala na sprzedaż tradycyjnych produktów w wyższych cenach a surowce, nierzadko są tańsze niż gotowe komponenty, wysokoprzetworzone i z dużym śladem węglowym. Wymagający klienci szukają właśnie takich produktów i zaufają firmom które postawiły na taki kierunek. Należy się odróżnić od wyrobów przemysłowych, a gotowe komponenty niestety tego nie ułatwiają. Zaufanie klientów daje ogromną przewagę nad konkurencją i sprawia że firmy te nie są narażone na ich odpływ nawet przy podnoszeniu cen.
Wniosek? Nadszedł czas na zmianę modelu zarządzania firmą. Należy dostosować się do obecnej sytuacji rynkowej lub nawet starać się ją wyprzedzać - to domena managerów z wyobraźnią.
Masz pytania? Zadzwoń
Aktualności
Sprawdź co u nas
Na wszystkie zapytania odpowiadamy w ciągu 24h!
Help4Bakery
Formularz
kontaktowy
Prasa branżowa
Zobacz rozmowę z Help4Bakery opublikowany w prasie branżowej.
Informacje
Dowiedz się więcej
Oferta
Zobacz czym się zajmujemy
Help4Bakery
Kontakt