Przyjaźni

Kasprowicza

Przyjaźni

Kasprowicza

Projekt i wykonanie: Wytwórnia Marketingu

kontakt@help4bakery.pl

505 792 986

Help4Bakery

Kontakt

Oferta

Zobacz czym się zajmujemy

Opieka technologiczna

Outsorcing zarządzania

Clean Label czyszczenie etykiet

Dobór właściwego sprzętu

Szkolenia indywidualne

Szkolenia i kursy zawodowe

Rozwój sieci sklepów

Informacje

Dowiedz się więcej

O mnie

Dochowanie tajemnicy

Prasa branżowa

Zobacz rozmowę z Help4Bakery opublikowany w prasie branżowej.

WYWIAD 

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.

Formularz

kontaktowy

Help4Bakery

Na wszystkie zapytania odpowiadamy w ciągu 24h!

Aktualności

Sprawdź co u nas

CSR oznacza społeczną odpowiedzialność biznesu. Co tak naprawdę kryje się pod tym pojęciem? Utarte zwroty, takie jak uwzględnianie interesu społecznego, interesu pracowników czy aspektów środowiskowych, wykorzystuje się jako element strategii
           Każda firma znajduje się w tzw. otoczeniu bliższym (mikrootoczeniu), oraz w otoczeniu dalszym (makrootoczeniu). Otoczenie bliższe firmy stanowi konkurencja, klienci i dostawcy. Czynniki zawarte w tytule artykułu mają ogromny i
         Wiele osób zastanawia się, czy warto dziś uruchomić własną piekarnię rzemieślniczą? Właściciele firm działających w branży mogą się dziwić, że ktoś w tym jakże ciężkim dla nich czasie może wpaść

Masz pytania? Zadzwoń

ZADZWOŃ 505 792 986

Czy obecni właściciele piekarni i cukierni - szczególnie tych z długim stażem, pamiętają jeszcze na czym polegało rzemiosło w latach 90 lub wcześniej? Czy zwiększanie skali produkcji, parku maszynowego, ilości sklepów i przejście na mieszanki nie pozbawiło ich przyjemności tworzenia swoich wypieków w tradycyjny sposób? Dzisiejsza sytuacja w branży, dla wielu delikatnie mówiąc nie jest komfortowa i jest to najwyższy czas na zmiany.                                Rebranding, zmiana oferty, oczyszczenie etykiet, posprzątanie zakładu, dopasowanie się do aktualnych standardów marketingu, nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi czy podniesienie jakości to poważne wyzwania z którymi mierzą się dziś właściciele zakładów. Jednak podstawą sukcesu jest najlepszy, wyróżniający się produkt, taki który zwraca uwagę, który będzie czymś więcej niż jedzeniem, który zdobędzie serca klientów. Tradycyjne receptury w nowoczesnym wydaniu zapewniają wyróżnienie się na tle konkurencji, która piecze z gotowców, jak najszybciej i jak najwięcej. Wzorowy marketing pozwala na sprzedaż tradycyjnych produktów w wyższych cenach a surowce, nierzadko są tańsze niż gotowe komponenty, wysokoprzetworzone i z dużym śladem węglowym. Wymagający klienci szukają właśnie takich produktów i zaufają firmom które postawiły na taki kierunek. Należy się odróżnić od wyrobów przemysłowych, a gotowe komponenty niestety tego nie ułatwiają. Zaufanie klientów daje ogromną przewagę nad konkurencją i sprawia że firmy te nie są narażone na ich odpływ nawet przy podnoszeniu cen.

Wniosek? Nadszedł czas na zmianę modelu zarządzania firmą. Należy dostosować się do obecnej sytuacji rynkowej lub nawet starać się ją wyprzedzać - to domena managerów z wyobraźnią.

Tradycyjne wartości rzemieślnicze w branży piekarskiej i cukierniczej

12/03/2022

DOCHOWANIE TAJEMNICY

ZADZWOŃ 505 792 986

Facebook

Instagram

WhatsApp

LinkedIn