You Tube

Facebook

Instagram

WhatsApp

LinkedIn

TAJEMICA WSPÓŁPRACY 

ZADZWOŃ 505 792 986

12/03/2022

Tradycyjne wartości rzemieślnicze w branży piekarskiej i cukierniczej

Czy obecni właściciele piekarni i cukierni - szczególnie tych z długim stażem, pamiętają jeszcze na czym polegało rzemiosło w latach 90 lub wcześniej? Czy zwiększanie skali produkcji, parku maszynowego, ilości sklepów i przejście na mieszanki nie pozbawiło ich przyjemności tworzenia swoich wypieków w tradycyjny sposób? Dzisiejsza sytuacja w branży, dla wielu delikatnie mówiąc nie jest komfortowa i jest to najwyższy czas na zmiany.                                Rebranding, zmiana oferty, oczyszczenie etykiet, posprzątanie zakładu, dopasowanie się do aktualnych standardów marketingu, nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi czy podniesienie jakości to poważne wyzwania z którymi mierzą się dziś właściciele zakładów. Jednak podstawą sukcesu jest najlepszy, wyróżniający się produkt, taki który zwraca uwagę, który będzie czymś więcej niż jedzeniem, który zdobędzie serca klientów. Tradycyjne receptury w nowoczesnym wydaniu zapewniają wyróżnienie się na tle konkurencji, która piecze z gotowców, jak najszybciej i jak najwięcej. Wzorowy marketing pozwala na sprzedaż tradycyjnych produktów w wyższych cenach a surowce, nierzadko są tańsze niż gotowe komponenty, wysokoprzetworzone i z dużym śladem węglowym. Wymagający klienci szukają właśnie takich produktów i zaufają firmom które postawiły na taki kierunek. Należy się odróżnić od wyrobów przemysłowych, a gotowe komponenty niestety tego nie ułatwiają. Zaufanie klientów daje ogromną przewagę nad konkurencją i sprawia że firmy te nie są narażone na ich odpływ nawet przy podnoszeniu cen.

Wniosek? Nadszedł czas na zmianę modelu zarządzania firmą. Należy dostosować się do obecnej sytuacji rynkowej lub nawet starać się ją wyprzedzać - to domena managerów z wyobraźnią.

ZADZWOŃ 505 792 986

Masz pytania? Zadzwoń

Dziś nikt nie ma wątpliwości że branża stoi nad przepaścią. Dlaczego? - Podwyżki cen energii elektrycznej – do 500% a gazu do 1000%, - Podwyżki wynagrodzeń, - Podwyżki cen surowców,
Co może mieć wspólnego równowaga w przyrodzie z branżą cukierniczą i piekarską? Otóż w tym felietonie postaram się przedstawić zarówno mój punkt widzenia jak również wielu przedstawicieli branży, w sprawie
Kiedy twoja firma się rozwija i dochodzisz do momentu uruchomienia sklepów firmowych oddalonych od siedziby, wchodzisz w bardzo ciekawy etap jej rozwoju. Otóż każdy sklep firmowy, chociaż jest częścią tej

Aktualności

Sprawdź co u nas

Na wszystkie zapytania odpowiadamy w ciągu 24h!

Help4Bakery

Formularz

kontaktowy

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.

WYWIAD 

Prasa branżowa

Zobacz rozmowę z Help4Bakery opublikowany w prasie branżowej.

Informacje

Dowiedz się więcej

O mnie

Dochowanie tajemnicy

Dobór sprzętu

Składy, alergeny i wartości odzywcze

Własna Piekarnia lub Cukiernia

Identyfikacja wizualna firmy

Rewolucja Clean Label

Obliczanie wskaźników firmy

Oferta oparta  na aktualnych trendach

Oferta

Zobacz czym się zajmujemy

Help4Bakery

Kontakt

505 792 986

kontakt@help4bakery.pl