kontakt@help4bakery.pl

505 792 986

Help4Bakery

Kontakt

Oferta

Zobacz czym się zajmujemy

Oferta oparta  na aktualnych trendach

Obliczanie wskaźników firmy

Rewolucja Clean Label

Identyfikacja wizualna firmy

Własna Piekarnia lub Cukiernia

Składy, alergeny i wartości odzywcze

Rozwój sieci sklepów własnych

Dochowanie tajemnicy

O mnie

Informacje

Dowiedz się więcej

Prasa branżowa

Zobacz rozmowę z Help4Bakery opublikowany w prasie branżowej.

WYWIAD 

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.

Formularz

kontaktowy

Help4Bakery

Na wszystkie zapytania odpowiadamy w ciągu 24h!

Aktualności

Sprawdź co u nas

Dziś już nikt nie ma wątpliwości że branża stoi na ostrym zakręcie. Dlaczego? Otóż wymienię kilka podstawowych problemów z jakimi się spotykam: - Podwyżki cen energii elektrycznej – do 500%
Co może mieć wspólnego równowaga w przyrodzie z branżą cukierniczą i piekarską? Otóż w tym felietonie postaram się przedstawić zarówno mój punkt widzenia jak również wielu przedstawicieli branży, w sprawie
Kiedy twoja firma się rozwija i dochodzisz do momentu uruchomienia sklepów firmowych oddalonych od siedziby, wchodzisz w bardzo ciekawy etap jej rozwoju. Otóż każdy sklep firmowy, chociaż jest częścią tej

Masz pytania? Zadzwoń

ZADZWOŃ 505 792 986

Czy obecni właściciele piekarni i cukierni - szczególnie tych z długim stażem, pamiętają jeszcze na czym polegało rzemiosło w latach 90 lub wcześniej? Czy zwiększanie skali produkcji, parku maszynowego, ilości sklepów i przejście na mieszanki nie pozbawiło ich przyjemności tworzenia swoich wypieków w tradycyjny sposób? Dzisiejsza sytuacja w branży, dla wielu delikatnie mówiąc nie jest komfortowa i jest to najwyższy czas na zmiany.                                Rebranding, zmiana oferty, oczyszczenie etykiet, posprzątanie zakładu, dopasowanie się do aktualnych standardów marketingu, nowoczesne podejście do zarządzania zasobami ludzkimi czy podniesienie jakości to poważne wyzwania z którymi mierzą się dziś właściciele zakładów. Jednak podstawą sukcesu jest najlepszy, wyróżniający się produkt, taki który zwraca uwagę, który będzie czymś więcej niż jedzeniem, który zdobędzie serca klientów. Tradycyjne receptury w nowoczesnym wydaniu zapewniają wyróżnienie się na tle konkurencji, która piecze z gotowców, jak najszybciej i jak najwięcej. Wzorowy marketing pozwala na sprzedaż tradycyjnych produktów w wyższych cenach a surowce, nierzadko są tańsze niż gotowe komponenty, wysokoprzetworzone i z dużym śladem węglowym. Wymagający klienci szukają właśnie takich produktów i zaufają firmom które postawiły na taki kierunek. Należy się odróżnić od wyrobów przemysłowych, a gotowe komponenty niestety tego nie ułatwiają. Zaufanie klientów daje ogromną przewagę nad konkurencją i sprawia że firmy te nie są narażone na ich odpływ nawet przy podnoszeniu cen.

Wniosek? Nadszedł czas na zmianę modelu zarządzania firmą. Należy dostosować się do obecnej sytuacji rynkowej lub nawet starać się ją wyprzedzać - to domena managerów z wyobraźnią.

Tradycyjne wartości rzemieślnicze w branży piekarskiej i cukierniczej

12/03/2022

ZADZWOŃ 505 792 986

TAJEMICA WSPÓŁPRACY 

LinkedIn

WhatsApp

Instagram

Facebook

You Tube