kontakt@help4bakery.pl

505 792 986

Help4Bakery

Kontakt

Oferta

Zobacz czym się zajmujemy

Oferta oparta  na aktualnych trendach

Obliczanie wskaźników firmy

Rewolucja Clean Label

Identyfikacja wizualna firmy

Własna Piekarnia lub Cukiernia

Składy, alergeny i wartości odzywcze

Rozwój sieci sklepów własnych

Dochowanie tajemnicy

O mnie

Informacje

Dowiedz się więcej

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola.

Formularz

kontaktowy

Help4Bakery

Na wszystkie zapytania odpowiadamy w ciągu 24h!

Aktualności

Sprawdź co u nas

Dziś już nikt nie ma wątpliwości że branża stoi na ostrym zakręcie. Dlaczego? Otóż wymienię kilka podstawowych problemów z jakimi się spotykam: - Podwyżki cen energii elektrycznej – do 500%
Co może mieć wspólnego równowaga w przyrodzie z branżą cukierniczą i piekarską? Otóż w tym felietonie postaram się przedstawić zarówno mój punkt widzenia jak również wielu przedstawicieli branży, w sprawie
Kiedy twoja firma się rozwija i dochodzisz do momentu uruchomienia sklepów firmowych oddalonych od siedziby, wchodzisz w bardzo ciekawy etap jej rozwoju. Otóż każdy sklep firmowy, chociaż jest częścią tej

Masz pytania? Zadzwoń

ZADZWOŃ 505 792 986

Zobacz portfolio

PORTFOLIO

Sieć własnych punktów sprzedaży to najlepszy kierunek rozwoju piekarni i cukierni. Ale co zrobić aby sklepy i kawiarnie były rentowne? To skomplikowany proces, którą musisz opanować aby twoja firma była jedną z tych rentownych i uznanych na rynku.

Wstępny audyt sklepów pozwala mi na postawienie diagnozy zmian w już istniejących sklepach, a w przypadku planowania nowych doradzam w kwestiach fundamentalnych jak dobór asortymentu, stylu lub rozwiązań technicznych. 

Kluczem do sukcesu jest wypracowanie własnego, niepowtarzalnego stylu, uczciwość wobec klienta, dobrze wyszkolona i zmotywowana załoga, podążanie za trendami i trafienie z ofertą do właściwej grupy docelowej.

Wzrost efektywności 

sklepów firmowch

SKONTAKTUJ SIĘ ZE MNĄ

Rozwój sieci sklepów

Korzyści z uruchamiania własnych punktów sprzedaży:

Samo posiadanie własnych punktów sprzedaży absolutnie nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu firmie. Aby sklepy przekraczały punkt rentowności i przynosiły firmie zyski, musisz mieć świetną koncepcję urządzenia miejsca i jego prowadzenia. Zbyt często obserwuję firmy, które pokładają nadzieję w ilości sklepów - ale to ślepa uliczka. Dużo lepszym rozwiązaniem jest jak najlepsze wykorzystanie istniejących punktów, podnoszenie standardów obsługi, standardów czystości, ergonomia dokonywania zakupów, atrakcyjna oferta i świetna znajomość produktów przez sprzedawców.

Na sukces wpływają takie czynniki jak nietuzinkowy i oryginalny wystrój, ekspozycja towaru, jakość i świeżość towaru, dobór asortymentu do miejsca, promocje, szkolenia i system motywacyjny dla kadry sprzedażowej, dodatki wpływające na atmosferę miejsca, długoterminowa strategia marketingowa firmy.

 

możliwość kreowania własnej marki,

możliwość promowania własnych produktów,

uzyskiwanie gotówki w momencie sprzedaży,

uzyskiwanie wyższej marży niż przy sprzedaży hurtowej,

możliwość uniezależnienia się od zewnętrznych odbiorców,

ZADZWOŃ 505 792 986

TAJEMICA WSPÓŁPRACY 

LinkedIn

WhatsApp

Instagram

Facebook

You Tube