Help4Bakery
Kontakt
Oferta
Zobacz czym się zajmujemy
Informacje
Dowiedz się więcej
Formularz
kontaktowy
Help4Bakery
Na wszystkie zapytania odpowiadamy w ciągu 24h!
Aktualności
Sprawdź co u nas
Masz pytania? Zadzwoń
Zobacz portfolio
Sieć własnych punktów sprzedaży to najlepszy kierunek rozwoju piekarni i cukierni. Ale co zrobić aby sklepy i kawiarnie były rentowne? To skomplikowany proces, którą musisz opanować aby twoja firma była jedną z tych rentownych i uznanych na rynku.
Wstępny audyt sklepów pozwala mi na postawienie diagnozy zmian w już istniejących sklepach, a w przypadku planowania nowych doradzam w kwestiach fundamentalnych jak dobór asortymentu, stylu lub rozwiązań technicznych.
Kluczem do sukcesu jest wypracowanie własnego, niepowtarzalnego stylu, uczciwość wobec klienta, dobrze wyszkolona i zmotywowana załoga, podążanie za trendami i trafienie z ofertą do właściwej grupy docelowej.
Wzrost efektywności
sklepów firmowch
Rozwój sieci sklepów
Korzyści z uruchamiania własnych punktów sprzedaży:
Samo posiadanie własnych punktów sprzedaży absolutnie nie gwarantuje osiągnięcia sukcesu firmie. Aby sklepy przekraczały punkt rentowności i przynosiły firmie zyski, musisz mieć świetną koncepcję urządzenia miejsca i jego prowadzenia. Zbyt często obserwuję firmy, które pokładają nadzieję w ilości sklepów - ale to ślepa uliczka. Dużo lepszym rozwiązaniem jest jak najlepsze wykorzystanie istniejących punktów, podnoszenie standardów obsługi, standardów czystości, ergonomia dokonywania zakupów, atrakcyjna oferta i świetna znajomość produktów przez sprzedawców.
Na sukces wpływają takie czynniki jak nietuzinkowy i oryginalny wystrój, ekspozycja towaru, jakość i świeżość towaru, dobór asortymentu do miejsca, promocje, szkolenia i system motywacyjny dla kadry sprzedażowej, dodatki wpływające na atmosferę miejsca, długoterminowa strategia marketingowa firmy.
możliwość kreowania własnej marki,
możliwość promowania własnych produktów,
uzyskiwanie gotówki w momencie sprzedaży,
uzyskiwanie wyższej marży niż przy sprzedaży hurtowej,
możliwość uniezależnienia się od zewnętrznych odbiorców,
You Tube