You Tube

Facebook

Instagram

WhatsApp

LinkedIn

Regulamin sklepu internetowego Help4Bakery.pl

1. Postanowienia Ogólne

  • Sklep internetowy Help4bakery.pl, dostępny pod adresem https://help4bakery.pl, prowadzony jest przez: PROGRES Mirosław Kurek ul. Wały Piastowskie 1/1508, 80-855 Gdańsk NIP: 5861111844, REGON: 221068260 Adres e-mail: kontakt@help4bakery.pl Numer telefonu: +48 505 792 986 (dalej "Sprzedawca").
  • Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym zasady składania zamówień, płatności, dostawy towarów, prawa Konsumenta do odstąpienia od umowy oraz zasady postępowania reklamacyjnego.

  • Użyte w Regulaminie określenia oznaczają:

    • Klient – każda osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, dokonująca zakupów w Sklepie Internetowym.

    • Konsument – Klient będący osobą fizyczną, dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

    • Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej. Do takich osób w odpowiednim zakresie stosuje się przepisy dotyczące Konsumenta.

    • Towar – produkt prezentowany w Sklepie Internetowym.

    • Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Towarów w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

    • Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie Towarów do Koszyka oraz określenie warunków Umowy Sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności.

  • W celu korzystania ze Sklepu Internetowego, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne jest:

    • urządzenie z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,

    • aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail).

  • Ceny Towarów wyświetlane w Sklepie Internetowym są podane w polskich złotych (PLN) i zawierają podatek VAT. Ostateczna cena zamówienia, wraz z kosztami dostawy, jest podana Klientowi w podsumowaniu zamówienia przed jego złożeniem.

 

2. Zasady Składania Zamówień

 

  • Klient może składać zamówienia w Sklepie Internetowym przez 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę, z wyłączeniem przerw technicznych.

  • Aby złożyć zamówienie, Klient:

    • Wybiera Towar i dodaje go do "Koszyka".

    • Kontynuuje proces zakupowy, wybierając sposób dostawy i płatności.

    • Wypełnia Formularz zamówienia, podając dane niezbędne do realizacji zamówienia (imię i nazwisko, adres zamieszkania/do wysyłki/do faktury, adres e-mail, numer telefonu).

    • Potwierdza zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i Polityką Prywatności.

    • Składa zamówienie poprzez kliknięcie przycisku "Zamawiam i płacę" (lub analogicznego, jasno informującego o obowiązku zapłaty).

  • Po złożeniu zamówienia, Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie i przyjmuje zamówienie do realizacji, wysyłając Klientowi wiadomość e-mail na podany adres. Z chwilą otrzymania tej wiadomości przez Klienta, zostaje zawarta Umowa sprzedaży.

  • Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu wpłaty na koncie Sprzedawcy, w przypadku wyboru płatności z góry.

 

3. Płatności

 

  • W Sklepie Internetowym dostępne są następujące metody płatności:

    • Płatności online (przelew elektroniczny, karta płatnicza, BLIK) za pośrednictwem zewnętrznego dostawcy usług płatniczych.

    • Tradycyjny przelew bankowy na konto Sprzedawcy.

    • Przelew BLIK na podany numer telefonu.

  • Szczegółowe informacje o dostępnych metodach płatności i ewentualnych opłatach są dostępne w Sklepie Internetowym oraz są prezentowane Klientowi w procesie składania zamówienia.

 

4. Dostawa Towaru

 

  • Dostawa Towaru realizowana jest na terenie Polski za pośrednictwem firm kurierskich. Wybór firmy należy do Klienta i następuje w momencie składania zamówienia.

  • Koszty dostawy Towaru są każdorazowo wskazywane w Sklepie Internetowym w trakcie składania zamówienia.

  • Termin dostawy Towaru do Klienta jest zależny od dostępności Towaru i wybranej formy dostawy. Standardowo, Towar jest wysyłany w ciągu 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności. W przypadku wydłużenia czasu realizacji Klient zostaje o tym powiadomiony.

  • W przypadku wyboru dostawy za pośrednictwem firmy kurierskiej, Klient powinien sprawdzić przesyłkę w obecności kuriera. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, należy sporządzić protokół szkody i niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą.

 

5. Prawo Konsumenta do Odstąpienia od Umowy (Zwrot Towaru)

 

  • Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma prawo odstąpić od Umowy sprzedaży Towaru bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia otrzymania Towaru.

  • Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail kontakt@help4bakery.pl

  • W przypadku odstąpienia od umowy, Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta jest zobowiązany do zwrotu Towaru niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Koszty zwrotu Towaru ponosi Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta.

  • Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane od Konsumenta/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę), nie później niż 14 dni od czasu otrzymania Towaru.

  • Konsument/Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru wynikające z korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

 

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi/Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umów:   

- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;

- w której przedmiotem świadczenia jest Towar nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;

- w której przedmiotem świadczenia jest Towar ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia;

- w której przedmiotem świadczenia jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, co dotyczy w szczególności artykułów spożywczych;

- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;

- o świadczenie usług hotelarskich, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;

- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go o utracie prawa odstąpienia od umowy.

 

6. Reklamacje (Rękojmia za wady)

 

  • Sprzedawca jest odpowiedzialny za wady Towaru na zasadach określonych w przepisach Kodeksu Cywilnego dotyczących rękojmi za wady (art. 556 i następne Kodeksu Cywilnego).

  • W przypadku stwierdzenia wady Towaru, Klient ma prawo do:

    • żądania wymiany Towaru na wolny od wad,

    • żądania usunięcia wady,

    • złożenia oświadczenia o obniżeniu ceny,

    • złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy sprzedaży (o ile wada jest istotna).

  • Reklamacje należy składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@help4bakery.pl.

  • W zgłoszeniu reklamacyjnym Klient powinien podać:

    • imię i nazwisko,

    • adres do korespondencji,

    • numer zamówienia,

    • dokładny opis wady Towaru,

    • określenie swojego żądania (wymiana, naprawa, obniżenie ceny, odstąpienie od umowy).

  • Sprzedawca rozpatrzy reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania. Brak odpowiedzi w tym terminie oznacza uznanie reklamacji.

  • W przypadku konieczności odesłania Towaru do Sprzedawcy w celu rozpatrzenia reklamacji, Klient zostanie poinformowany o sposobie i adresie wysyłki.

 

7. Postanowienia Końcowe

 

  • W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego, w szczególności Kodeksu Cywilnego, Ustawy o prawach konsumenta oraz Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

  • Wszelkie spory wynikające z Umowy sprzedaży będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy, a w przypadku Konsumentów – przez sąd właściwy według przepisów prawa polskiego.

  • Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, np. poprzez:

    • Zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej.

    • Skorzystanie z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów.

    • Skorzystanie z platformy ODR (Online Dispute Resolution) dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

  • Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn (np. zmiana przepisów prawa, zmiana sposobów płatności lub dostawy). Zmiany Regulaminu wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie Sklepu Internetowego. Zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian są realizowane na podstawie Regulaminu obowiązującego w dniu złożenia zamówienia.

white and brown wooden signage

Informacje

Dowiedz się więcej

O mnie

Regulamin sklepu

Polityka prywatności

Dochowanie tajemnicy współpracy

Dobór sprzętu

Składy, alergeny i wartości odzywcze

Własna Piekarnia lub Cukiernia

Identyfikacja wizualna firmy

Rewolucja Clean Label

Obliczanie wskaźników firmy

Oferta oparta  na aktualnych trendach

Oferta

Zobacz czym się zajmujemy

Help4Bakery

Kontakt

505 792 986

kontakt@help4bakery.pl